Biznes i finanse

  • Biznes i finanse

    Jaki jest właściwy sposób, aby poprosić o zwrot pieniędzy?

    Kiedy wydajesz swoje ciężko zarobione pieniądze na produkt lub usługę, zakładasz, że spełni on Twoje oczekiwania. Niestety nie zawsze tak jest. Czasami produkty i usługi nie są dostarczane, więc musisz poprosić o zwrot pieniędzy. Masz nadzieję, że podejdziesz do tego tak grzecznie, jak to możliwe, ponieważ jako osoba dojrzała bycie niepotrzebnie niegrzecznym nie jest twoją rzeczą. „Zanim się tym zbytnio przejąłem, zadzwoniłem na linię obsługi klienta” – powiedziała. „Po długim oczekiwaniu – 35 minut – rozmawiałem z człowiekiem, który był słodki jak ciasto. Kiedy rozmawiałem przez telefon, wysłali mi e-mailem opłaconą z góry etykietę zwrotną i wyjaśnili, jak uzyskać zwrot pieniędzy”. Po zwróceniu przedmiotu cała kwota została zwrócona na jej…

    Możliwość komentowania Jaki jest właściwy sposób, aby poprosić o zwrot pieniędzy? została wyłączona
  • Biznes i finanse

    Planowanie remontu biura

    Przeprojektowanie lub remont biura może być ekscytującym czasem dla rozwijającej się firmy i inwestującej w jej przyszłość. Starannie wyselekcjonowane wnętrze z naciskiem na świeżą estetykę może pomóc zmienić nastawienie i tożsamość biura – bardzo potrzebna czysta karta do ponownego wyobrażenia sobie kultury i kierunku. Jednym z najczęściej zadawanych pytań przez firmy rozważające przeprojektowanie biura jest: Jak szybko należy rozpocząć planowanie? Łatwo jest działać pod wpływem impulsu i zacząć wyobrażać sobie wszystkie niesamowite funkcje i udogodnienia, które można zastosować w nowym projekcie biura. Istnieje jednak kilka kluczowych czynników, które należy wziąć pod uwagę przed podjęciem decyzji dotyczących układu mebli i schematów kolorów. W tym poście dzielimy się najlepszymi praktykami dotyczącymi skutecznego…

    Możliwość komentowania Planowanie remontu biura została wyłączona
  • Biznes i finanse

    10 cech osobowości sprzedażowej skutecznych sprzedawców

    Podczas gdy sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i automatyzacja wciąż zmieniają proces sprzedaży, natura sprzedaży nadal bije ludzkim sercem. Jest to prawdą, nawet w środowisku pracy najpierw zdalnym lub hybrydowym, gdzie poleganie na technologii jest większe niż kiedykolwiek. W sprzedaży B2B, gdzie zarówno kupujący, jak i sprzedający to ludzie, nasze człowieczeństwo i osobowość są teraz równie ważne jak dawniej. Zatrudniając nowych przedstawicieli handlowych, rekrutuj kandydatów o odpowiednich cechach osobowości do pracy, a nie o odpowiednich umiejętnościach. Nie masz czasu na prowadzenie zajęć o tym, jak mieć zwycięską osobowość. W artykule opublikowanym w Harvard Business Review stwierdzono zwięźle: „W sprzedaży zatrudniaj, by zyskać osobowość, a potem trenuj, by zdobywać umiejętności”. Umiejętności i…

    Możliwość komentowania 10 cech osobowości sprzedażowej skutecznych sprzedawców została wyłączona
  • Biznes i finanse

    Twórz swoje najbardziej udane filmy szkoleniowe

    Tworzenie filmów szkoleniowych to jeden z najskuteczniejszych sposobów angażowania pracowników w naukę na żądanie. Sceny i szablony z możliwością tworzenia marek dbają o tempo, przejścia scen i efekty wizualne. Innowacyjna funkcja budowania marki pobiera kolory Twojej firmy z Twojej witryny i automatycznie stosuje je do całego filmu. Dostosuj swoje wideo za pomocą inteligentnego, gotowego edytora. Dodawaj nowe sceny i animacje jednym kliknięciem. Nagraj narrację głosową, zrzut ekranu lub nagranie z perspektywy pierwszej osoby bez opuszczania aplikacji. Gdy wszystko będzie gotowe, udostępnij film szkoleniowy na istniejących platformach za pomocą jednego łącza , które można śledzić . Zaktualizuj swój film, a link również automatycznie się zaktualizuje.   Jak tworzyć angażujące filmy szkoleniowe…

    Możliwość komentowania Twórz swoje najbardziej udane filmy szkoleniowe została wyłączona
  • Biznes i finanse

    Jak negocjować umowę biznesową: 6 strategii negocjacyjnych

    Zanim przejdziesz do transakcji biznesowej, musisz rozwinąć pewne umiejętności negocjacyjne. Często podczas omawiania ceny sprzedaży, negocjacji wynagrodzenia lub transakcji dotyczącej nieruchomości napotkasz pierwszą ofertę, która jest po prostu nie do przyjęcia. Jeśli jednak zdecydujesz się na solidny proces negocjacyjny, możesz osłodzić warunki i zadbać o wynik finansowy. Rozważ te sześć skutecznych taktyk negocjacyjnych w rzeczywistych interakcjach biznesowych: 1. Pracuj nad sytuacją, w której wszyscy wygrywają  W udanych negocjacjach obie strony odchodzą od stołu negocjacyjnego z poczuciem wygranej. W tym sensie skuteczni negocjatorzy postrzegają swoją pracę jako rozwiązywanie problemów. Zadaj sobie pytanie: czego ja chcę i czego chce mój partner w negocjacjach, czego żadne z nas w tej chwili nie ma?…

    Możliwość komentowania Jak negocjować umowę biznesową: 6 strategii negocjacyjnych została wyłączona
  • Biznes i finanse

    Wskaźniki wypłacalności a płynności

    Zanim rozpoczniesz jakąkolwiek inwestycję , ważne jest, aby ustalić, czy firma jest w stanie utrzymać płynność i wypłacalność w miarę upływu czasu. Wskaźniki płynności i wypłacalności współpracują ze sobą, ale nie należy ich używać zamiennie, ponieważ ich koncepcje są zupełnie inne. Wskaźniki wypłacalności i płynności są ważnymi narzędziami określania finansowego dobrobytu firmy, które ostatecznie prowadzą do krótko- i długoterminowej strategii finansowej firmy. W prowadzeniu księgowosci pomoże wikombiuro.pl. Płynność to zdolność firmy do spłaty swoich krótkoterminowych zobowiązań dłużnych, a jej wskaźniki mierzą jej zdolność do tego, gdy rachunki stają się wymagalne, zwykle w ciągu roku. Wypłacalność dotyczy długoterminowej sytuacji finansowej firmy. Wskaźniki wypłacalności to testy, które mają na celu przyjrzenie się…

    Możliwość komentowania Wskaźniki wypłacalności a płynności została wyłączona
  • Biznes i finanse

    Jak branże regulowane osiągają wyniki dzięki marketingowi cyfrowemu

    Konsumenci się zmieniają — mają mniej czasu, nie są lojalni wobec marki, są bardziej świadomi społecznie i ekologicznie oraz wolą doświadczenia od produktów. Według badania Deloitte zmiany te są wynikiem zmian klimatycznych, ograniczeń ekonomicznych i rosnących opcji konkurencyjnych. Specjaliści ds. marketingu działający w branżach regulowanych mają dodatkowe wyzwanie związane z przestrzeganiem przepisów i przepisami rządowymi, próbując jednocześnie nawiązać kontakt z trudno dostępnymi odbiorcami. Nie pozwól, aby przepisy ograniczały twoją kreatywność i sposób, w jaki angażujesz się w kontakt z klientami i potencjalnymi klientami w przestrzeni cyfrowej. Poznaj swoich klientów, jakich platform cyfrowych używają i do czego ich używają. Korzystaj z mediów społecznościowych, aby zrozumieć ich pragnienia, potrzeby i zachowania, a…

    Możliwość komentowania Jak branże regulowane osiągają wyniki dzięki marketingowi cyfrowemu została wyłączona