Biznes i finanse

  • Biznes i finanse

    Twórz swoje najbardziej udane filmy szkoleniowe

    Tworzenie filmów szkoleniowych to jeden z najskuteczniejszych sposobów angażowania pracowników w naukę na żądanie. Sceny i szablony z możliwością tworzenia marek dbają o tempo, przejścia scen i efekty wizualne. Innowacyjna funkcja budowania marki pobiera kolory Twojej firmy z Twojej witryny i automatycznie stosuje je do całego filmu. Dostosuj swoje wideo za pomocą inteligentnego, gotowego edytora. Dodawaj nowe sceny i animacje jednym kliknięciem. Nagraj narrację głosową, zrzut ekranu lub nagranie z perspektywy pierwszej osoby bez opuszczania aplikacji. Gdy wszystko będzie gotowe, udostępnij film szkoleniowy na istniejących platformach za pomocą jednego łącza , które można śledzić . Zaktualizuj swój film, a link również automatycznie się zaktualizuje.   Jak tworzyć angażujące filmy szkoleniowe…

    Możliwość komentowania Twórz swoje najbardziej udane filmy szkoleniowe została wyłączona
  • Biznes i finanse

    Jak negocjować umowę biznesową: 6 strategii negocjacyjnych

    Zanim przejdziesz do transakcji biznesowej, musisz rozwinąć pewne umiejętności negocjacyjne. Często podczas omawiania ceny sprzedaży, negocjacji wynagrodzenia lub transakcji dotyczącej nieruchomości napotkasz pierwszą ofertę, która jest po prostu nie do przyjęcia. Jeśli jednak zdecydujesz się na solidny proces negocjacyjny, możesz osłodzić warunki i zadbać o wynik finansowy. Rozważ te sześć skutecznych taktyk negocjacyjnych w rzeczywistych interakcjach biznesowych: 1. Pracuj nad sytuacją, w której wszyscy wygrywają  W udanych negocjacjach obie strony odchodzą od stołu negocjacyjnego z poczuciem wygranej. W tym sensie skuteczni negocjatorzy postrzegają swoją pracę jako rozwiązywanie problemów. Zadaj sobie pytanie: czego ja chcę i czego chce mój partner w negocjacjach, czego żadne z nas w tej chwili nie ma?…

    Możliwość komentowania Jak negocjować umowę biznesową: 6 strategii negocjacyjnych została wyłączona
  • Biznes i finanse

    Wskaźniki wypłacalności a płynności

    Zanim rozpoczniesz jakąkolwiek inwestycję , ważne jest, aby ustalić, czy firma jest w stanie utrzymać płynność i wypłacalność w miarę upływu czasu. Wskaźniki płynności i wypłacalności współpracują ze sobą, ale nie należy ich używać zamiennie, ponieważ ich koncepcje są zupełnie inne. Wskaźniki wypłacalności i płynności są ważnymi narzędziami określania finansowego dobrobytu firmy, które ostatecznie prowadzą do krótko- i długoterminowej strategii finansowej firmy. W prowadzeniu księgowosci pomoże wikombiuro.pl. Płynność to zdolność firmy do spłaty swoich krótkoterminowych zobowiązań dłużnych, a jej wskaźniki mierzą jej zdolność do tego, gdy rachunki stają się wymagalne, zwykle w ciągu roku. Wypłacalność dotyczy długoterminowej sytuacji finansowej firmy. Wskaźniki wypłacalności to testy, które mają na celu przyjrzenie się…

    Możliwość komentowania Wskaźniki wypłacalności a płynności została wyłączona
  • Biznes i finanse

    Jak branże regulowane osiągają wyniki dzięki marketingowi cyfrowemu

    Konsumenci się zmieniają — mają mniej czasu, nie są lojalni wobec marki, są bardziej świadomi społecznie i ekologicznie oraz wolą doświadczenia od produktów. Według badania Deloitte zmiany te są wynikiem zmian klimatycznych, ograniczeń ekonomicznych i rosnących opcji konkurencyjnych. Specjaliści ds. marketingu działający w branżach regulowanych mają dodatkowe wyzwanie związane z przestrzeganiem przepisów i przepisami rządowymi, próbując jednocześnie nawiązać kontakt z trudno dostępnymi odbiorcami. Nie pozwól, aby przepisy ograniczały twoją kreatywność i sposób, w jaki angażujesz się w kontakt z klientami i potencjalnymi klientami w przestrzeni cyfrowej. Poznaj swoich klientów, jakich platform cyfrowych używają i do czego ich używają. Korzystaj z mediów społecznościowych, aby zrozumieć ich pragnienia, potrzeby i zachowania, a…

    Możliwość komentowania Jak branże regulowane osiągają wyniki dzięki marketingowi cyfrowemu została wyłączona